Как да се предпазите от Клуб "Принцеса"

От Оксипедия

Вижте Клуб Принцеса за повече информация относно маниерите на хлапетата. Моля, не бийте децата! Щом родителите видят синините, веднага ще паднат от облаците.

А:Подход с игнориране[редактиране]

Не обръщайте внимание на двете зле възпитани момиченца с родители, витаещи в облаците. Ако сте някой пети-седми клас, 30-60 килограма, трудно ще ви избутат от люлката. За да ги издразните още повече, затананикайте си: "Ако някой ми казва или прави нещо, а аз го игнорирам, нещо у ума му не е наред. Ако аз казвам или правя на някой нещо, а той ме игнорира, нещо у ума ми не е наред!". Тъй двете глезли е сигурно, че ще се разкарат.

Б:Подход със заплаха[редактиране]

Ако сте на около тяхната възраст, а когато кажете на баща си/майка си за глупостите им, а те не повярват, заплахата ще сработи. Зачезнете зад някоя барака и се върнете след пет минути. С гордост им съобщете, че приятелите ви/брат ви/сестра ви идва да ги набие. За достоверност можете да проведете разговор по телефона с въображаемия си приятел. Както казахме, родителите са в облаците и няма да повярват на думите да хлапачките.

В:Вълшебен подход[редактиране]

Поговорете си с няколко въображаеми приятеля зад дърво(Нека клуб Принцеса да ви чува!). Твърдете пред момиченцата, че са невидими. Желателно е друг приятел да се скрие някъде наблизо, като да шепне нещо и чупи клони. Подайте две камъчета на децата. Обяснете им:"Тези камъчета ще ви пазят от лошите (каквото там сте измислили). Но внимавайте! Ако нагрубите някого, камъните губят силата си. Всички, освен нас, са подвластни на магията на феите/духовете/нимфите . Вие сте последната надежда! Или няма да можете да се контролирате и ще загинете!". Ако децата нарушат заповедта, нека някой наблизо почне да съска и да прави лоши неща тайно. До утре няма да има хлапачки!

Г:"Ние сме две, а ти-една!"[редактиране]

Тук момичетата си мислят, че имат надмощие. Обяснете им, че по-силният има повече ум, значи сте вие. После се люлейте заедно с няколко въображаеми приятеля. Нека вие да сте 5,6 или повече. Така малките бързо ще млъкнат пред вашата банда от въображаеми приятели или невидими фейски същества.

Финално[редактиране]

Няма начин да не прогоните децата. Ще пробвам това в неделя!