Клуб Пясък

От Оксипедия

Клуб Пясък стартира на 19 юни 2012 година. Членуващите са деца, които обичат пясъка и всичко от и с пясък. За начало на клуба се счита рисуването на голяма принцеса с яркожълт пясък по белите плочки. Събранието се състои на една детска площадка, която пък от своя страна се намира на майната си. Един ден едно дете си счупва играчката, с която прави балончета. Една от членуващите в клуба погреба играчката в пясъка, но някой я открива и изхвърля. Затова биват подредени двайсетина камъчета в една линия и ги биват заровени по странен начин, заедно с още много играчки и дървени мъниста.

Състав на пясъка, в който играе клуб Пясък:[редактиране]

  • Сух пясък
  • Мокър пясък
  • Чакъл
  • Сбита пръст
  • Може би бетонна или циментова плоча(Нищо, утре ще разберем.)
  • Състав на сухия пясък:10% чакъл, 89% пясък, 0-5% вода 1% кучешки лайна.
  • Състав на мокрия пясък:20% чакъл, 50% пясък, 20% вода, 10% кучешки лайна.
  • Състав на чакъла:70% чакъл, 10% пясък, 20% вода, 0% кучешки лайна.
  • Състав на сбитата пръст:99% суперсбита пръст, 0,5% пясък, 0,3% вода, 0,2% кучешки лайна.
  • Състав на бетона/цимента(ако го има): Очаква се скоро...
  • Общ състав на пясъчника: Очаква се скоро...

Първите пет дни:пясък по пързалката[редактиране]

Първите пет дни от съществуването на клуб Пясък са свързани с един килограм и половина пясък на пързалката. Той се слага за по-големи скорост и забавление. Някои членове на клуба, драскат по пързалката и люлките с пастел и пишат: ,,Ако четеш това, си тъпа путка!"; ,,Ако четеш това, си смотан кур!"; ,,Тъпи путки и курове!"; ,,Сбогом, люлка-парабулка и пързалка-заврънкалка!" Работата беше там, че винаги драсканиците биват изчистени. Възрастните откликват на пясъка по пързалката със забележки и спорове, но след това следва черна магия и на възрастните им се случват различни лоши неща, които не са опасни. Дори сред членуващите се появява идеята да прекръстят клуба на Пясъкопързалка, а на пързалката бива измислено име:-Пързалка Детева( в някои версии Детскова) Пясъкова. Клуб Пясък много обича да се пуска на пясък.

Аз като основателка на клуба мога да кажа, че това е много забавно, защото навсякъде хвърчи пясък и съм просто като в пясъчна буря. Яко.

Клуб Пясък обича да слага пясък и по люлките. После участниците се люлеят на люлките, пясък хвърчи навсякъде. Подобно на пързалката. С измитането на пясъчната жена и пясъка, който се слага на пързалката и люлките, т.е. всичкия пясък извън пясъчника и връщането му откъдето е дошъл се слага край на пясъкопързалковолюлчинската седмица.

Следващите дни[редактиране]

Следващите дни клуб Пясък прави замъци от пясък, които винаги биват настъпвани от глупави и/или лоши деца на около три годинки.

Врагове[редактиране]

Като всяка велика идея и клуб Пясък си има врагове. Членовете на клуба много обичат сапунени мехури и се радват на тях. Радват се и когато някой прави. Напоследък никой не прави. Затова се правят възможно най-мизерни номера на враговете. Но след правенето на балончета от клуба следва сдобряване, така че вече врагове засега няма.

Тунели[редактиране]

Клуб Пясък обича да строи тунели от пясък. Веднъж клубът прави един голям. Пробиват пясък и чакъл, до сбита кал стигат. Тунелът обаче се срутва, и то два пъти, при това втория път при първата реставрация. Плановете за утре са да се направи пълна реставрация на тунела. Сега е колкото да не падне. Бива направен един голям и здрав тунел, но бива заровен.
При големия тунел бива изхвърлен много чакъл навън. Той си стои и до днес (Чакъла, де!).

Бъдеще[редактиране]

В плановете влиза и направата на огромен тунел в пясъка и откопаване на първия тунел за клуба, т.е. да бъде врътната цялата площадка на малкия пръст на клуб Пясък.

Дневник на клуба[редактиране]

Имам играчка, правеща балони! Клубът се забавлява.

Малко тъпо хлапенце псува, но клубът го нарича невъзпитано и то млъква.

Вижте също[редактиране]