Коза фест

От Оксипедия

Коза фест е известният на безброй много планети и измерения фестивал на козите. Състои се на 25 април. Той винаги се провежда на различно място заради не и кометата Пръц. Обикновено това е на Земята, в България, за предпочитане в някое забито село, където никой няма да се цупи, че всичките кози, присъстващи на събитието, зариват околната среда под 5 метра фекалии. Всяка година фестивалът се провежда на различно място. Има пеещи кози, рисуващи кози и много други талантливи кози. Съществуват и състезания с кози. Специално за празника се изграждат павилиони, от които могат да бъдат закупени артикули на козя тематика. Право на участие в състезанията имат кози. Зрителите могат да се разхождат и да правят каквото си щат. Специално за тях се изгражда хотел "Козата" наново всяка година. Този хотел представлява една огромна коза от стиропор, в чиято уста се намира входът и чийто анус представлява изходът. До входа се достига след полет по въздушни течения.

История на Коза Фест[редактиране]

За първи път фестивалът се провежда през 10 000-та година преди Христа в памет на пракозата Мее. Мее се е жертвала за съществуването на всички кози, а вероятно и за съществуването на цялата планета. През 10 001 г. пр. Хр. огромен астероид е на път да се блъсне в Земята. Героичната пракоза изскача и блъска метеoрита с рогата си. Това спасява планетата и козия вид. Части от животното са разпръснати из цялата територия, на която в днешно време се намира България. Това е и причината фестивалът да се мести всяка година: ако тялото на Мее беше паднало на 1 място, събитието щеше да се провежда само на него. През Средновековието Коза фест бива обявен за езически празник и честването му бива забранено, затова се провежда тайно в продължение на 1500 години.

Коза фест 2014[редактиране]

Провежда се в село Козарец. Стивън Вселенски и неговият козел Стивън Джуниър вземат първо място в музикално-песенната дисциплина. Хотел "Козата" бива отвят от силните ветрове.

Коза фест 2015[редактиране]

Провежда се в Каспичан. Рижко и неговият музикален козел Пешо взимат първо място в дисциплина "Пеене" с творбата си "Ода за козата". Лапис Лазули с вълшебната коза Боза се класира на челна позиция в изобразителното изкуство. Първо място в битките взема коза на име Козето Сирене, а първо в пускането на мляко - козата Козето Мляко. Хотел "Козата" бива отвят от силните ветрове.

Изгонени от Коза фест[редактиране]

Мориган - за превръщане в коза и участие в дисциплините, мамейки по този начин