Кометата Пръц

От Оксипедия

Кометата Пръц е героиня от серии приказки и кратки истории. На Котколандия е и героиня от детски сериал.

Минало[редактиране]

Някога Кометата Пръц е била лоша. Тя се е опитала да открадне диаманти от планетата Нептун, но била забелязана от Земята, която я изпортила на Слънцето. Слънцето я накарало да иде в най-далечния край на Слънчевата система. Пръц намразила Земята и решила да я унищожи. Събрала войска от астероиди и метеори. Нападнала Земята, ама планетите от Слънчевата система я защитили и я спасили. Пръц отишла в края на системата и се натъжила, понеже била виновна за смъртта на много астероиди и метеорити. Станала добра, а планетите й дали втори шанс. Оттогава от благодарност всяка година Пръц разкрасява земното небе с метеоритен дъжд. Тази информация не е потвърдена. Няма и как да питаме Кометата Пръц, защото тя не е истинска, а е измислена героиня.

Външен вид[редактиране]

Кометата Пръц е светлолилава виолетова комета със лилави виолетови очи, които стават зелени, щом е много горещо. С наситено виолетова коса е, която става лилава, ако е горещо. По краищата на опашката си има синьо. Тя притежава крила, с които може да лети със скорост, по-голяма от тази на звука.

Ръцете й, които са прибрани до тялото й не се виждат заради пламъците

Супергероиня[редактиране]

В супергеройския костюм на Силата На Доброто Пръц има на всяка ръка по две лазурносини гривни със златни кантове. Също така има бяла дреха, която "гори" на опашката й. Дрехата е също със златен ръб. На нея има нещо като запетайка - това е златно стилизирано изображение на комета, на което пише две букви - КП(абревиатура на името й).

Характер и сили[редактиране]

Кометата Пръц е добра. Не знае що е гняв, освен ако не наранят живо същество пред очите й. Има сила да стреля с метеорити по враговете си. Нейните метеорити са синьо - лилави, също като нея. Метеоритите могат да експлодират. Котколандският специалист по героите от анимационни филмчета Мър Мяучев твърди "уж на шега", че тази комета е далечна роднина с дракони, но и тази информация не е потвърдена, защото не може да питаме Пръц - тя е въображаема.

Приятели и съюзници[редактиране]

Най-добрите приятели на Кометата Пръц са Рижко и Фрийдъм Тауър. Кометата е спасила и двамата: Рижко - от умиране в Космоса, Фрийдъм Тауър - от терористи.
Приятелка на Пръц е също и Кометата Фръц, но двете комети почти спират да общуват една с друга, след като Фръц излъгва.
В котколандското филмче Миналото на Пръц се споменава, че тя има брат, Кометът Тръц, но това не е сигурно.