Копирач

От Оксипедия

Копирачът е човек, който копира. Обикновено интелигентността му се равнява на -10. Копирачите се правят на други хора с цел да ги злепоставят.

Грешни изписвания: Копирвач, купирвач, купирач, куперфач, куперач, копито, копифач, копирфач.

Методи, цели и причини[редактиране]

Копирачите пишат с никнейм, подобен на Вашия. Говорят простотии. Изглежда, че сами говорите глупости и затова хората Ви намразват. Понякога е трудно да се определи кой е копирачът.

Хората с по-ниска интелигентност и децата използват следния метод: влизат с никнейм подобен на: "аз съм тъпа", "лайно" или "копирачът геи" и започват да пишат, че са хората, които искат да злепоставят. Обикновено с тези методи копиращите стават за присмех и само хора с по-ниско IQ от тяхното им се връзват.

Целта на копирача, както и на другите интернет-тролове(интернет-обиждачи, компютърни псувари) е да Ви ядоса, победи или изгони. Най-умните не се връзват на каквото и да било, игнорирайки копирача. Игнорът ядосва копирачите и те откачат до толкова, че почват сами да си пишат през никовете, които са изкопирали. Факт е, че копи-тата (съкратено от копирачите) само се излагат така и показват простотията си, която им е в изобилие.

Причините в действията на копи-тата са комплексите и проблемите им от психологично-социологичен характер, които те избиват с дразнене на хора. С две думи - копирачите избиват комплекси(които, да знаете, са много).

Не си заслужава да се дразните от тези хора. Представете си само колко са зле, щом си прекарват деня в псуване на деца в чатовете и спамене. Само глупавите се занимават с глупави, т.е. себеподобните се занимават със себеподобни, тоест, когато копирачът ви обижда, псува и себе си.

Известни копирачи[редактиране]

Тук ще прочетете за копирачи, които са станали известни с това, че простотията им е безгранична.

Копирачът от чата на флаш-игри[редактиране]

Като прочетете копирач, се сещате за човек, пишещ ви от никнейма. На практика това копи е прекалено глупаво, за да ви изкопира качествено. Винаги в копирщините му се забелязват точици, чертички или неграмотно променени букви. Твърде глупав е, за да се сети да промени българска буква с подобна английска например. Освен това този копирач спами бавно и е много глупав.

Родил се е, когато майка му е била много отчаяна, на някое забравено от небесата място. Не знам къде живее (за негово добро е!). Има клуб против него.