Космически прах

От Оксипедия

Космическия прах е вид дрога изключително популярна с модерните хипита, учени, откриватели, мафиоти и астрономи.

Космически прах под микроскопа на наркоман-астроном. Секунди по-късно той го изсмърква и умира ужасна смърт.

Произход[редактиране]

В началото било нищото. Но ето че Господ сътворил вселената и като погледнал какви гадости бил сътворил се депресирал. Затова създал космическия прах в огромни количества и го засмъркал. Това го докарало до инфаркт, и затова оттогава никой не го е виждал.

Видове[редактиране]

Има няколко вида космически прах:

  • Звезден – грее като водка, обаче по топъл с няколо трилиона градуса целзий.
  • От комета – смъркането причинява голямо количество газ да се натрупа в червата и след това да излезе шумно. При допир със земната атмосфера, експлодира.
  • Сатурнски – взет от пръстените на Сатурн. Много скъп, обикновенно примесен със замръзнала вода защото наркотрафикантите са скъперници. Поради водата, причинява замръзване на вътрешните органи.

Ефекти[редактиране]

Всички видове космически прах причиняват смърт, по директен или косвен начин. Освен това всичките са радиоактивни.
Надрусването с прах води до атрономски екстаз. За няколкото секунди преди да умре, надрусалият се изпитва чувството че се рее извъд атмосферата на Земята и че намира нови прекрасни планети.

Използване[редактиране]

Въпреки че смъркането на космически прах причинява смърт и вкуса му е отвратителен, все има много откачалки които нямат търпение да се надрусат с легалната дрога. Тези хора могат да се разпознаят по телескопите с които те следят небесата за следващата доставка космически прах.
Космическия прах е съвсем легален, заради това че правителствата по Земята не им пука че няколко хипита и астрономи се друсат до смърт.

Трафик[редактиране]

Въпреки че космическият прах е легален, все има мафиоти, които строят космически кораби и летят из космоса да събират дрогата. Имат собствена организация, наричана НАСА. Отскоро особено известен дилър на космически прах стана Илън Мъск и неговите супер евтини доставки с рециклируеми ракети.

Известни хора надрусали се (и умрели поради) с космически прах[редактиране]

  • Ал Капоне – надрусал се със звезден прах след като пратил хората си да го събират. Учудил се какво толкова му е хубавото на тоя прах, и когато очните му топки се стопили, узнал.
  • Христофор Колумб – Дочул за чудната дрога, Колумб се отправил на пътешествие да я открие. Бил е първия човек да се надруса и да узнае прекрасните ефекти.
  • Мария Кюри – Първата жена която избегнала смъртоносните ефекти на космическия прах. Това е защото е стоплила сатурнския прах. За този си подвиг тя получава нобелова награда. Но, за съжаление, не е знаела радиоктивните ефекти на праха и след няколко месеца умряла от 150 тумора по тялото й.
  • Адолф Хитлер – Първия човек самоубил се с космически прах, след като осъзнава че е загубил войната. Надявал се че експлозията причинена от кометния прах ще отнесе Берлин, но забравя че Берлин и без това е разрушен и единственното нещо което той прибавя към въздуха е отвратителната миризма на изпразнени черва.