Котешки убиец

От Оксипедия

Котешкият убиец е същество, което убива котки или е убивало котки. В над 80% от случаите интелигентността на това човекоподобно създание = 30, докато IQ на нормален човек е около 100. Котешките убийци(ВСИЧКИ) получават или ще получат, или вече са получили наказания от висша сила, обикновено Бог, Рижко или Вулкана Кити Сити. Известно вярване е, че Феята на Котките(невидима е за котешки душегубци и за уроди, които мъчат по всевъзможни начини котки) идва през нощта да им прави зли магии, за да им се случват лоши неща. Тя не прави зли магии само на убийците, ами и на тези, които тормозят и мъчат по всевъзможни начини котки. Твърди се също така, че ако човек убие нарочно малки котенца, ще сънува котешки задници до края на живота си или как го убива котешки задник и нищо няма да може да му помогне. Също има вярване, че който "почука" по очите на коте, за да се подуят, ще се превърне бавно и мъчително в сопол: първо очите му ще станат на сополи, а после - и другата част от тялото. Освен това коткоунищожителите, всичките ще бъдат един ден хванати от тълпи котки и надрани и препикани до смърт.

Котки и мишки[редактиране]

През Средновековието котките са били избивани, домашната котка е била на изчезване. Тогава имало чумни епидемии, защото нямало кой да унищожава плъховете - преносители на заразата, нямало го естественият им враг. Така че не убивайте котки, да не хванете болест, пренасяна от мишки. По-горе беше споменато, че котешките убийци получават наказания. И има доказателства за това. И е вярно.

На село един изпозастреля всички котки, и сега има мишки. Най-вероятно ще бъде наказан... не, СЪС СИГУРНОСТ ще бъде наказан. Ще се моля да няма миши болести.

Причини[редактиране]

Хората убиват котки, защото имат психични проблеми или избиват комплекси с това(едното не изключва другото). Котешките убийци са опасни, защото после могат да почнат да трепят и хора. Много известни серийни убийци първо са убивали животни.

Котешките убийци в известната култура[редактиране]

  • Във книгата "Вулкана от Котколандия" котешките убийци и тормозители са главните антагонисти. Те често нападат Котколандия и обитателите й, но винаги са побеждавани.
  • Твърди се, че котешките убийци и тормозители отиват на не много приятно място след смъртта си.

Предишно съдържание на страницата[редактиране]

"Нискоинтелегентно същество от расата на влечугите. Заслужава смърт."

  • Не заслужава смърт, а мъчение, абе не знам, то не е моя работа, а на Бог, и все пак всеки ще умре, рано или късно, и това не е ми е работа.