Котколандия

От Оксипедия

На Котколандия се намира държавата Коте.

Размери[редактиране]

Котколандия е 8 пъти по-голяма от Юпитер. Всъщност, тя е била галактика с много малки звезди. Галактиката се е свила и е изстинала. Получила се гигантска планета с розова почва и лилави морета. Котколандия обикаля около Немезида (далечния спътник на Слънцето) и е 5-та по отдалеченост. Котките сфинкс са котколандци.

Планетата Котколандия е населявана от котколандци и въображаеми приятели. Едната половина на планетата е с розова растителност и лилава вода, а другата половина прилича на Земята. Планетата, колкото и да е странно, има две големи планини, котешки уши. Те с магия се държат, иначе биха се сплеснали от въртенето на Котколандия. Едно пълно завъртане около оста на планетата трае 36 часа. Една котколандска година е 365(366) котколандски дни. Атмосферата е близка до земната, почти еднаква. Котколандия има доста прилики със Земята - има и тя една луна-Върхът на Маца, но има и разлики-два пръстена. Котколандия е доста по-голяма от Юпитер и се върти около въображаемия приятел на Слънцето, като е пета по отдалеченост. Котколандците и въображаемите приятели са безсмъртни, Котколандия е много добре технически напреднала, всички там са добри, не вършат грехове, и са източноправославни. На планетата има една държава-Коте, която се простира и на Маца. Коте е матриархат, само църквата е патриархат(после ще обесня защо). Мога да пиша още много, но сега ще ви изброя трите най-големи града на планетата. Това са Коткоя(столица, по-голяма по площ и по население от България), Нищо и Блясък. По-късно ще обесня всичко с подробности.