Лудувица

От Оксипедия

Лудувицата или лудовицата е птица, която пее на себе си "лудо, лудо" - епитет за състоянието на самата птица. Това често е смятано за обида от цивилизованите хора. Понякога лудувицата хвърля камъчета. Това е, защото тя се опитва да си направи гнездо, но нали е луда, пилее камъчетата като такава. Лудовици не се люпят. Хората стават такива, ако повторят повече от три пъти подред думата "лудо". Отличават се с розово оперение. Понякога лудовицата пее куку, куку, понеже се опитва да подражава на кукувицата, та да не я мислят за луда лудовица. Това е най-новата птица, открита е от мен.

Маниери[редактиране]

Тъй като лудовицата е твърде луда за да си направи гнездо, тя сама си е къща. Гърбът й е масата, носът й е тоалетната (понеже миризмата на екскременти я възбужда), а крилата й са завивката. Лудувците дружат само с други лудовици и се плашат от кучета. Храната на лудовицата са зрънцата на кварцовото цвете (ака. камъчета), виреещо по пясъчниците. Птицата рядко ходи до пясъчника, понеже метаболизмът й е много бавен. Тя не може да лети.

Известни лудовици[редактиране]

Две момичета от улицата на Калико котките.

Как да разпознаете лудувица[редактиране]

Лудувиците приличат на хора и се сливат с тях.
Въпросните същества дразнят малки деца с лазерни фенерчета. Ако защитите децата, те ще започнат да викат "луду, луду" (не знаят правоговор), понеже според тях малките деца са луди, защото играят с играчки, а Вие ги защитавате. Ако не го кажат, започнете да говорите с въображаемите си приятели. Лудовиците са страшно тъпи и ако са такива, ще започнат да ви лудят. Ако не са - ще се трансформират във въпросните птици.

Подробности около трансформацията човек-лудовица[редактиране]

Родителите зле възпитават децата си. Хлапаците започват да мислят, че който защитава децата и/или си говори с въображаем приятел, е луд. Това е, защото самите родители са страшно тъпи и не са чували за въображаем приятел или пък са садисти и насърчават децата си да станат такива.

Как да постъпите при среща с лудовица[редактиране]

Игнорирате птицата. Затананикайте си "Ако някой ми прави нещо, а аз го игнорирам, нещо у ума му не е наред. Ако аз правя на някой нещо, а той ме игнорира, нещо у ума ми не е наред!". На лудовиците им ума е бавен като метаболизма и няма да схванат диамантената логика. Правете им мръсни номера, но не твърде гадни. И да не разбират, че сте вие! Можете да им изнесете реч, но само номерът е достатъчен. Подигравайте им се. Когато видят, че сте нещо повече от тях, ще млъкнат и ще спрат да злобеят. Имат ниска интелигентност и ниско(или високо) его.

Трансформация лудовица-човек[редактиране]

Кажете на родителите си. Ако те застанат на страната на лудовиците, значи и те са такива. Ако пък отидат да се накарат на лудовиците, това не означава, че няма да говорят зад гърба ви - признак на безсилие - "Великите умове дискутират идеи, средните-събития, а ограничените умове-хора.". Можете да заведете лудовиците на психолог, понеже са садисти, в краен случай ги закарайте в психиатрията. Там дано да се оправят.