Лъв

От Оксипедия

Лъвовете са свирепи и ужас...

приглушено ръмжене отстрани

... такова де, прекрасни, величествени създания. Лъва е цар на гората...

ръмжене

абе такова де, император на света и най-умното животно всякога.

Пак ли ма?! Т'ва да не е джакузи?

Лъвове в природата[редактиране]

Лъвовете живеят предимно в саваната. Този тук живее във ваната ми и не мога дори да се измия заради него.

ръмжене

Добре де, добре! Лъвовете скитат на групи от по няколко животни, с по един главен мъжкар който оплодява женските. Малките мъжки лъвчета остават в стадото за две години преди да бъдат прогонени, защото на мъжкаря го е страх че ще му видят сметката. Какво друго?

оглушително мляскане

А да, лъвовете ловуват всякакъв едър дивеч: антилопи, газели, зебри, та чак и слонове. Могат да гонят плячката си със скорост до 60 км/ч, включително и невнимателни туристи на сафари. Но кой всъщност ловува? Лъвиците, докато мъжкаря охранява прайда.

Видове лъвове[редактиране]

Лъв, моменти преди да налапа фотографа.

Съществуват дузина различни видове лъвове, но има спор че всички тези видове са просто измислени от полудели натуралисти само и само да се прославят или да си направят реклама. Например, Бил Гейтс наименувал една порода лео майкрософтос, в началото на деветдесетте.

Но все пак една интересна порода са белите лъвове, които дължат цвета си на това че един път видели Бойко Борисов да се усмихва. Изключително редки и красиви, те са иползват в редица циркове за представления и сексуалното удовлетворение на клоуновете.

Правят впечатление и кръстоските между лъвовете и съответно тигрите, леопардите и ягуарите. Кръстоската между лъв и тигър може да породи вид животно наречено лигър, с грива и тъмни точки, достигащо огромни размери. Въпреки големината си, лигърът е импотентен. Поради това няма какво да прави, а само се лигави и опустушава цели села и градове, откъдето и идва името му. Кръстоската на клоун с лъв обаче няма да споменаваме.

На почивка[редактиране]

Редица зоологически градини се обитават от някой и друг лъв, но хората така и не разбират че лъвовете не са затворници там. Напротив, те са нa почивка. Биха избягали обратно в саваната но защо ли пък да бягат от място където им се дава безплатно месо в замяна на това да ги кокорят любопитни дечица? Мда, сладък животец, особено за животни които обичат да се излежават по 20 часа на ден.

Древно Кралство[редактиране]

Крал Смилодон Съблезъби. Портрет на лъва-художник Лъвианджело.

В древни времена е съществувало могъщо кралство на лъвовете в Африка. Владетеля на това кралство е бил Смилодон Съблезъби. Един ден като се разхождал, краля се подхлъзнал и си счупил главата. Една гладна маймунка слезнала от дървото си и му изпапала мозъка. Изведнъж поумняла и от нея произлезли първите хора. Кралството на лъвовете пък се разпаднало и без силен водач лъвовете ги домързяло да се бият за политическа мощ.

Лъвове измежду нас[редактиране]

Някои лъвове все още съхраняват умението да се преобразуват като хора и в резултат бродят измежду нас. Наричат се върколеоси. Измежду представителите на тези същества са хора като Лев Толстой, Лев Яшин, Леонид Брежнев, Мао Дзъдун и други. Също така, множество такива лъвове се крият под зодиакалния знак на лъва. Между другото се знае че лъвовете са допринесли за създаването на България. Няколко прайдове лъвове се преобразило в хора и отбранявали шипченския проход от турските орди. Затова се казва че те са били храбри като лъвове – защото са си били такива. Не случайно тогава и герба на България е съставен от три лъва с корона.

Възраждане[редактиране]

В далечното бъдеще Смилодон се завръща в света и завладява земята с армия от лъвове. Хората ще изчезнат като вид и лъвовете отново ще господстват над всичко. Кога ще стане това не е известно, но това е било предрекано от картите на баба Надежда – ясновидката от село Слокощица.

Друго Препитание[редактиране]

Да, лъвовете обичат да ловуват за дивеч, но има и такива които страшно обичат човешкото месо. Това е било още от времето когато редовно гостували с християнски мъченици от ерата на Римската империя. Мое огромно облекчение е че този лъв тука, дето съм го купил на черно от зоологическото, не е такъв, нали? Нали?

Прфггггггггг ааааааааагггх!!!

звук на разкъсано тяло

лъвски рев

доволно мляскане