Малък зелен каменояд

От Оксипедия
Green-beetle.jpg

Следвайки логиката на гатанката "Мъничко, зеленичко, камъни яде, що е то ?", Малкият зелен каменояд е животно. То обитава скалистите склонове на Пампоровец и се храни с камъни. Малките зелени каменояди са агресивни и имат склонност да нападат хора с каменни сърца. Обожават филма "Каменното момче". Най-известният представител на вида е Чукура, комуто са наречени "мини Чукурово". Известен с благия си нрав и големия си чукур.

Лечение[редактиране]

Знае се, че някои хора използват каменоядите за лечение на жлъчните камъни. Първата стъпка е да се улови каменояда. Това се прави като се поставя буркан с камък на камънаците отвън. Щом каменояда влезе в буркана (може да се чака няколко стотин години, що пък му е на каменояд да влиза в буркан за камък, когато има толкова много други наоколо?) и катурне камъка, това задейства алармата на баба ти, та тя да скочи и да завинти капачката на буркана. Препоръчва се бърза баба, шот тая буболечка бързо яде. Също така може и да се обадите на номера на ловеца на каменояди (1-800-БуболечкоЕбач) и да си купите един за 300 000 евро. Внимавайте да не ви прекарат и да ви набутат зелен бръмбар!

Като вече имате буболечката, напъхайте я в гъза си. Тя ще си лази из червата ви, докато не надуши вашите камъни, и като бъзне и като ви намери камъните, ще пада пир! След това трябва бързо да се напиете с екстра силна ракийка, че да отровите и удавите буболечката, преди да ви изгризе червата и мехура и да ви излезе през носа сама докато спите. А така, наздраве!