Мао Дзедун

От Оксипедия
Това е той

Негово величество великия другар, борец за правда и свобода, ницшеански свръхчовек с марксистки инструктаж, безпрекословно действащият селски воин срещу дегенерацията, великият пич с цирея, азиатската звезда и супермен Мао Дзедун е ръководител на Китай от дълго време насам.

Определян от списание "Тайм" като една от най-великите личности на всички времена, епохи и планети, Мао Дзедун се слави като създател на нова идеология, проповядваща световна революция на селяните, която трябва да бъде ръководена и завършена от Архиселянинът Мао Дзедун, т.е. Самия Него. Идеологията е зъл, аграрен и прост прочит на марксистко-ленинската теория за безкласово общество, и е наречена маоизъм.

Той е физически и духовен Бог в Източна Азия, и като такъв си съперничи с паневропейското и световно божество Бойко Борисов, управител на България (наричана също Бойкостан). Благодетел на утопията Северна Корея, създател на аерозол срещу японци, гигантската краставица за противовъздушна и ракетна отбрана, розовите кламери, чесъна, рокендрола и тупалката за врабчета. Официалният титул на Мао Дзедун е Колосален Демиург, бидейки създател на бранда "Made in China" (съответно на всичко около нас).

Ранни години[редактиране]

Мао Дзедун е роден в зората на времето в едно от първите човешки селища - Чи-ки в планината Джи-Я, днешен югозападен Китай. Баща му е бил ловджия, а майка му - първата в света жълта гостенка. Малкият Мао се научава да говори на 2-рия ден след раждането си, а първата дума, която казва, е била "мармозетка". Оттогава насетне той започва да сътворява света, изговаряйки го.

Малкият Мао расте и се самообучава в мъгливите джунгли на южен Китай, близо до границата с Виетнам. Първото му голямо житейско препятствие се оказва мутиращият глас. Един хубав ден Мао се събужда и се опитва да изговори думата "калабалък", но гласът му прозвучава като българския министър на хейта Симеон Дянков. За 250 години Мао губи божествената си способност да създава света - тази епоха остава в историята като "Тъмни векове". Именно в тази епоха грците се възползват от мрака в света и потайно се освобождават от македонско иго, след което слизат на юг и основават Гърция.

Пристигане на власт[редактиране]

20 век[редактиране]

После[редактиране]

Виж също[редактиране]