Марта и Дафъни

От Оксипедия

Марта и Дафъни са котки - близнаци. Марта е трицветна, докато Дафъни е черен. Родени са на девети април 2012 година.

Приказка за ужас[редактиране]

  • Внимание! Писаното по-долу разкрива сюжета на произведението!
  • Внимание! Приказката съдържа тежки сцени!

Марта и Дафъни се возят на самолет през 2017 година, 13 януари. Изведнъж петима терористи решават да поемат контрола над самолета и да го забият в Кулата на Свободата. Марта и Дафъни успяват да омлатят двама с картечниците си, скрили не казвам къде. Третият получава сърдечен удар, а Марта и Дафъни пеят "Мяукащ марш" в ушите на четвъртия и така го убиват. Издират до неузнаваемост петия(Марта има по-голяма роля в това). След това самолетът каца, Марта и Дафъни взимат автобус за Ню Йорк и слизат при Кулата на Свободата. Тя им дава по петдесет цента да си купят сладолед като награда за героизма. Също така тя им дава по един рубин. Другите небостъргачи и Статуята на Свободата пък им дават разни пари, за да си купят шоколад и бонбони.

Марта плаши терористите с вампирска маскировка

Героизъм[редактиране]

Истинският героизъм на близнаците Марта и Дафъни се състои в това, че дерат хората, ближат им пръстите, мъркат на кълбца и топлят. Иначе това с терористите не се е случило, не се случва и едва ли ще се случи.

Семейство[редактиране]

Марта и Дафъни са деца на Беатрис и Рижко. Никой не знае с кого ще се развъдят, но е вероятно Дафъни и откачената Комета да се вземат.

На 10 април 2014 година Марта се окоти. Тя има две котенца, женски - едно пухкаво рижаво(Рижина), и едно нечактолкова пухкаво трицветно(Ирида). Бащата е рижав котарак, едва ли е Рижко, все пак много рижави котараци се въртят наоколо, много нещо.

Дафъни видя марсианец

Външен вид[редактиране]

Марта има две (ХХ) хромозоми. Всяка една хромозома пренася по един цвят. Невъзможно е Х да пренася два цвята. Единия Х е риж, а другия - черен (при Марта). Дафъни е ХY. Y не пренася цвят. Х пренася само един - черен. Ако Дафъни беше трицветен, или щеше да е Дафина, или щеше да е трети пол.