Модулация на Досиенца

От Оксипедия

Прелитане на Досиенца в Наши Дни![редактиране]

Мътна води ни носят по водите на спомените!
Мътни води и градски песни!
Мътни води в тежка, гъста, сива мъгла, която се стеле на пластове – с нож да я режеш!
А в далечината плава капиталец...!
Румънците си търкаляха досиетата по пода на ченгеджийниците миналата пролет! Докато ние дълбокомъдрено преосмисляме днес, след печалния опит в Полша, същия този проблем. Ние тук нашумелия напоследък случай с Геремек не сме го много чУвали. Пък и може и да сме го Чувал-и.
Казва ли ти някой?
Пък и смееш ли да попиташ?
А и да попиташ...
Е! Старата класика на Илф и Петров още си я бива, още си е жива, и...!
Ето как правим у нас ние тия неща и как разрешаваме проблемите си с досиетата! Това е съвсем пресна, нова новеничка новина! От радиото! Да е жива и здрава журналистката, водеща това предаване! Ето какво се научаваме че:
Тази Държавна сигурност тогава не е работила в името на държавните интереси!
/.../
Ами? Не може да бъде! Що пък да не е имало и внедрени агенти от чужди разузнавания и някои отговорни другари от държавна сигурност да са работили против държавните интереси, които нищо чудно да са били в наш интерес. Ама, ние да не сме стопляли много за какво иде реч? А какво там беше борбата с идеологическата диверсия и външния враг, над които непрекъснато бдеше с едното си око Партията хранилница? Хм, не ги разбирам аз много тия работи!
Та значи така било:
Тази Държавна сигурност тогава не е работила в името на държавните интереси!”1.
/.../
Ммм? Приведените доказателствата са бистри, повече от бистри, а в едно от досиета било писано следното: „Той се беше смалил поради много пиене...!„1.
/.../
Ааа? Така пльоснато това, може да означава, каквото си поискаш!

  • Може да е било шега,
  • Може да е било другарска загриженост,
  • Може да е било квартална клюка за злепоставяне на някого,
  • Може някои да е искал да злепостави съпруг на нечия любовница при процес на бракоразводно дело,
  • Може някои да е искал да оправдае поведението на ново излюпена лесбийка,
  • Или да е искал да оправдае поведението на кварталната курва, която и той е ползвал от време на време, - май по едно време моралът бе станал доста лабав!
  • Може пък просто, някой да не искал да каже на отговорните тогава другари, нещо за някой,
  • И да е искал да ги прати за зелен хайвер!

Какво да се Прави? И как да бъде Напревено То?[редактиране]

  • С тези досиенца и техната употреба в мътни води, в който плава капиталец, се случват призрачни и странни превъплъщения! Те замърсяват и без това твърде замърсената околна среда. Те тровят социалната атмосфера, която и без това не е здрава!

Що не вземем най-сетне да ги извадим всичките тези досиенца на бял свят и на виделина, най-накрая? Е, съхранените де! Досиетата да не са феникс, та да възкръснат цели целенички от пепелта и после пак да се превърнат в пепел и това да е цикъл на рецеклеране до безкрайност.
Кой клепал, кой не клепал, кой за какво клепал и не-клепал. И по интересното, в кои случаи българинът е склонен да клепа и да върти калташки номерца на Ближния. Ще се разбере по-принцип и кого българинът има за свой Ближен и кого в никакъв случай и изобщо не смята за свой Ближен, а само така изглежда, про форма, от кумова срама!

  • Могат да се изведат и процентчета!
  • Може да се използва и цветова графика!
  • Така цялата картинка ще светне!

Да си направим съвременна психоанализа на българската нация! Барем малко ни се намести електрическата крушка! Пък и ще поучително и за останалите нации, едно такова показване на картината на социалната ни психика.
Не е много прието и възпитано да се пере мръсното пране пред чуждото око, ама като до сега не сме се справили с този си местен проблем! Какво да правиш? Да, да ще е твърде поучително за всички нации! Ние да не сме раснали на луната, че всички наши недостатъци да са си типично български? Че сме изобретателна нация, изобретателна нация сме си, две мнения няма! Ама чак пък до там?
Може да се получи изключително ефектен, сюрреалистичен портрет на нацията, нейните навици, и по-малки и по-големи недостатъци! Ще се изяснят сума ти ми неща! За да няма инфекции по-нататък! Така де! Да расте младо здраво в морално отношение поколение, здраво по дух и по тяло.
Иначе за какво са ни иначе тия досиенца? Да ги размахва някои от време на време и да вика УУУ и така да плаши кварталните гарги и свраки!? Странно разбиране за полезността на досиенцата! Или по-скоро за тяхната вредителност! Де да бяха деполитизирана полицията и държавните органи за сигурност със сигурност! Те трябваше да са отдавна деполитизирана! Ама това някак си не ми се чини да е така! Като гледам какво става! Дано съм мрачен, черен песимист! Ама с тази наша медийна среда... Едва ли!

Догадки и Предположения за Произхода на Досиетата Плашилоци![редактиране]

  • Някои си мислят, че досиенцата са изгорени!
  • Други, че те са изнесени на части или изведнъж някъде, незнайно къде, може и на няколко места едновременно. Може да са преснети на филмов или електронен носител. Може да са пръснати! Може и да са под централнизирано наблюдение на една или няколко разузнавателни централи.
  • Може извънземните цивилизации да са ги прибрали за по-голяма сигурност и за да правят ефектен фурор с тях! Като не им обръщаме внимание на другите манифестации на другите цивилизации, може би пък така най-сетне да си дадем сметка, че ги има на яве и насън, и тях! Та от време на време прелети някоя летяща чинийка и снесе някъде по някое и друго досиенце, което размаха знаменце за поздрав и изведнъж пак се скрие в небитието. Тези досиенца може да имат очички, крилца, или крачета, или само едното, или двете, или и трите! Зависи! Тук трябва да се ползва теория на вероятностите и човек да е поне малко математик! Ама те математиците си имат други грижи сега!
  • Може пък Будистите да се окажат прави! И наистина да има такава хроника – Акашовата, където се записва всичко сторено, казано, помислено па дори сънувано през вековете на това въртящо се кълбо в пустотата на самотния космос! И на тази Акашова хроника така да и е писнало всичко това, и цялата тази без мислена редица от последователно извършвани и повтарящи се глупости от високомерния така наречен homo sapiens, че материализира своите вопли и стенания! Може пък в цялата тази история с досиенцата да е намесена теория на струните и паралелните вселени! Кой ги знае тия досиенца, какви са и що са!
  • Не може да стане ясно и да се разбере всъщност, кой или кои, ги дърпат тия ми ти конци на тия шарещи насам натам досиета плашилоци!Както остава и неясен въпросът дали досиенцата се използват по предназначение си: в името на борбата срещу тероризма и организираната престъпност, или с някакви други тъмни и неясни цели в мътни води където плава капиталец

Има подбран материал в един сайт, който един човек каза, че ще прати направо, без допълнителните подробности и без спазване на протокола. Там са показани някои случаи на съсипни причинени от хлъзгавите досиета, върху наши съграждани. Материалът показва, че българите глобално и в частност имат нужда от това да им бъде направена психоанализа. При някои отделни случаи е препорачителна даже и намесата на вещ психиатър. Нещата отивали на зле!

Странна Треска и Загадъчни Природни Явления![редактиране]

  • Създава се eдна такава нездрава социална атмосфера. Някои ги тресе странна треска невиждана. Други може да са я виждали по отпреди.

Лани бях свидетел на странна сценка. От тогава май синдромът се задълбочава, вместо да се разреши по един или друг начин. Та, в някакъв квартал, по някое време, в някакво заведение се случи следното. Двама мъже в работни дрехи седнаха да си изпият кафето. Единият от тях, който като че ли беше чест клиент на заведението внезапно, шеговито и провлечено заяви:
- Тук всички бъркалки са червени!
Сякаш удари гръм и настана едновременно слънчево и лунно затъмнение, разцепено само от моя искрен, звучен смях. Червената и синята бъркалка се обидиха. Ти остави, че се обидиха, ами и съвсем пребледняха! Те едвам и само донякъде успяха да овладеят изкривяването на фациалната си мимика. Изблика ми на веселост от хубавата лингвистична игра бе последван от размисъл. Дали пък нещо не ми е наред с главата? Но и двамата странни мъже, които причинаха такова изменение в атмосферните условия на даденото място останаха невъзмутими, дори някак ведри. Само едно малко пламъче в очите им...
Може пък пак да са били и извънземните! Те от време навреме се появяват в един такива квартали на едни такива места в едни такова времена.
Всичко това говори, че трябва да се направи дружна групова психоанализа на нашия Народец с много нисък прираст на населението. Само дето не е съвсем ясно, кой би могъл да да се сдобие и да използва ключовете на тази съвременна наука - психонализата! Могат да бъдт сторени бели, беди! И с тази иначе достоверна наука може да се злоупотребява и вредителства, както и се правеше някога с идеологическата диверсия и други нещица от време оно!
Като към тежкото наследство от миналото прибавим и разни секти, които със сигупност използват разни трикове, мътят каквото могат и каквото намерят за добре, се оказва че в тези мътни води, където плава осцилиращ капиталец и в тази тежка, гъста, сива мъгла няма управия!

  • 1. (Чуто по радиото)
  • - (А бе, тия луди ли са?)