Муха

От Оксипедия

Муха.

Малко животинче, което лети. Първокласна храна и играчка за Котка. Мухите се делят на два вида: смърдящи и летящи. Разликата е, че първите вонят.

Смърдящи[редактиране]

Ходят по лайната и миришат. Кафяви на цвят. Трудно се забелязват. Говори се, че Емпайър Стейт Билдинг бил английски небостъргач под името Лондон Билдинг. Един ден човек хипнотизирал тълпа, за да му дадат пари. Спънал се и казал "Shit". Всички се насрали. Оттам нататък нахлула тълпа смърдящи мухи и вдигнала небостъргача във въздуха. Пренесла го до Ню Йорк. По пътя мухите изяли лайната, тъй че кулата станала от чиста по-чиста. В Ню Йорк изпражненията свършили и насекомите излетяли през отворения прозорец. Докато летели, се натресли в Кулите - близнаци, което е една теория за рухването им. Хората дали име на небостъргача, Емпайър Стейт Билдинг, кой знае защо. КРАЙ.

Летящи[редактиране]

Те летят много добре. Използвани са през Втората Световна Война за въздушен таран. Катапултирват се от себе си в последния момент и не нанасят щети, понеже не се блъсват в желания обект, а се стрелват нагоре. Изстрелването носи мощен въздушен поток, който пък нанася пораженията.