На Здравe! Продължение

От Оксипедия

4.10.2007.
(Незавършено и литературно необработено)
Добре Дошъл Никола Саркози!
Честито Саркози! Всички се радваме на високото отличие - Орден Стара Планина,
което ще ви бъде връчено от президентът на Република България Георги Първанов!

На здраве Саркози, Първанов, Станишев и на всички присъстващи
на официалния дипломатически работен обяд между България и Франция
с Никола Саркози, третия президент на Франция посетил България!

Френските Бъгчета имат вкус (може би повече от американските бъгчета, които масово я карат на МакДоналд и сандвичи – по спомени от посрещането на Буш)
Нека почерпим Сарко с домашната ракийка на Българите – белким му хареса и даде тон в Европейската Общност да позволят на Българските Бъгчета да си варят безплатно по обществените казани ракийка на 50 градуса и повече! Да се внимава! Сарко може да не носи толкова пиене колкото нас! Не е кален на българските ни условия!
1. Да му благодарим на Саркози, за освобождаването на българските медици и доктор Ашрав! Саркози обича да играе Deus ex Machina – Но този дипломатически ход го изигра брилянтно, изящно и с вкус! Иначе той е честолюбив, горделив но може да проявява и благородство! 1.
2. Фанция подкрепя ядрените програми и тяхното развитие. Да настояваме за отваряне на затворените блокове на Козлодуй както и построяване на АЕЦ Белене - и Франция желае да ни помогне !
3. И да защитим договора за Нефтопровод Бургас-Андруполис разрешен на высшем уровне, въпреки че Сарко ще настоява за договора Набуко! Те може да са се разбирали с Путин – въпреки че пролетта Сарко-ма-та твърдеше, че Русия и Путин нервничат. Май всичко завърши по почина на пияните космонавтите – фенове руснацитe и на Путин напиха Сарко в лека форма – и той се кротна!
4. Нека не показваме предпочитание към десните политически сили по неправилен начин! Да се укротим с останалите искания като тези на учителските стачки и други настоятелни искания – Саркози няма какво да прави с тези наши проблеми. Бихме могли само да послужим за лош пример - защото стачки, когато правителство е с лева програма и иска да води диалог е недискретно, проява на не добър вкус и говори за отсъствие на политическо мислене. Причината може да се търси в деполитизацията, която е новата политизация от дясно, подобна на някогашните прояви на недоразумения в БКП.

1.Има си трески за дялкане, ама Френските Бъгчета от лявото политическо пространство ще го стегнат, ако стигне до замислените от него крайности, дето иска да ги прокара уж на всяка цена.