Небостъргач

От Оксипедия

Небостъргачът е едно голямо тинтири-минтири. Обикновено е висок 30 сантиметра. Два от най-високите небостъргачи едва минават метър. Предназначението им е да бъдат опикавани от кучетата.

История[редактиране]

Първият небостъргач се появил на бял свят, когато някой построил кула от бисквити. Сградата не просъществувала дълго и след два дни била изпражнение. Та днешните небостъргачи почнаха да се въдят като божи кравички (тез бръмбари пълзят навсякъде). Е, поне на хората им идва на акъла да събарят сградите отвреме навреме. В един небостъргач могат да живеят хора, които да построят още 50 високи сгради. Та мало и голямо пропищя от сянката им (ако не беше сянката, всички щяха да ги обичат)! Освен това небостъргачите се развъждат. Сега по планетата има 12345678909876567434563567843945765887719110029002 милиарда небостъргачи.

Как се прави?[редактиране]

Нуждаете се от крем и шоколадени тухлички 1,5х2х1 см. Слагате едно парче шоколад, отгоре му крем, пак парче шоколад и пак крем... Докато не Ви свършат ресурсите. А сега яжте шоколадената кула, преди да се е изтърсила върху главaтa Ви!!!

Какво да правим, ако някой небостъргач от шоколад ни пречи на учебния проект за картонената къщичка?[редактиране]

Грабвайте си къщичката, бийте му един шут и без да го чакате да падне, се ометете от района, преди да ви хванат!(Ще ви накарат да изчистите всичката каша и да построите тинтири-минтирито наново. А ако не ви хванат, всяка година ще има разни паради, шествия и ще пускат един прожектор на мястото на сградата, така че пак няма да можете да си завършите къщичката!) Ако не ви се събарят небостъргачи и не искате драми на този ден всяка година, можете просто да си правите проекта другаде!

Какво да правим, ако сме си натъпкали уран в задника и има опасност да затрием всички небостъргачи[редактиране]

Ами, изсерете се на Марс. И моля ви, много ви моля, не пърдете.