Нейно величество запетайката

От Оксипедия

Нейно величество запетайката
И други препинателните знаци и така нататък до всичкоТо…
Отношението към препинателните знаци трябва да е по-либерално. Иначе се появяват редица неудобства и колкото повече се върви натам, става все по-неудобно.
- Така е и с с правописът, обаче върши жестока работа от време на време. Сепва те от дълбока унес и махмурлук. Пък и издателствата плащат за правопис и препинателни знаци на страница. Това е международно правило навсякъде.
- Тоя дето написа "Това е международно правило навсякъде", трябва да е още махмурлия.
- Може и ръчиката да тичКа по клавиатурата, докато още спи човека.
- М, да. Има и твърде неприятни и досадни правила, остарели вече, които не ти вършат никаква работа и са вредни! Трябва да започнат да ги променят уния в БАн и по университетите. Обаче ако се чака на тях, има да се чака - Виж например колко сконфузно и неприятно положение. От време на време в началото на изречението ми е ужасно неудобно да пиша Аз с главна буква. Обаче не може иначе, такива са правилата. Не може първата буква в изречението да е малка или да се обърне наопаки.
- А в средата на изречението как пишеш "Аз" с малка или главна буква?
- Братята Кирил и Методи са се погрижили Кирилицата и Глаголицата да са магични. Не мислиш ли? Виж например буквата А. Не ти ли прилича на шапката на вълшебни-к/чка или вещ-ер/ичка?