Обама

От Оксипедия
Направо към навигацията Направо към търсенето

Това е леко черноляв пъъъл, заблуден, че народа му вярва на черните мадафака сказки!

Това е интересен субект - кенийски имигрант, мюсюлманин, педофил, гей, наркоман и престъпник. На всичко отгоре е крайноляв комунист, свръхбогат социалист и мултимилионер.

Президент на САЩ в периода (2009-2017). Станал такъв, чрез купуване на гласове, гласуване на мъртви души, изборен туризъм, фалшифициране на гласове. Основните му цели са легализирането на марихуаната и всички наркотици, легализирането на гей-браковете, джендър-идеологията, педофилията, проституцията, сатанизма и др. Наследен е на президентския пост от националиста, милиардера, мъжкаря, бореца, революционера и сексуално мощния хищник и мъжки-мъж Доналд Тръмп, известен като Бай Дончо. Бай Дончо е коренната противоположност на черната пантера Баракчо.

Барак Обама като 44-ти президент на САЩ

Ранен живот и произход[редактиране]

Бархам Малик Файсал Шабаз Мохамед Юсуф Ибн Ал Абдул Азис е роден на 7 март 1960г в Найроби, Кения в семейството на вожда Мохамад Али Реза Ал Шамун Салих Азис и наложницата му Хатиджа Фатима Зарайле Мюмюн. Негов дядо е партизанския водач срещу колониалното робство Ферхат Малик Осман Абдул Азис. Прадядовците му Ихсан Сабри Мустафа Вейсел Абдул Азис и Шукри Мехмед Октай Метин са участвали в Първата световна война, като доброволци в партизанския отряд "Осман". Знае се, че Бархам е деветото от общо 37 деца на баща си вожда на племето "Бахомонго" Мохамад. Малкият Бархам е изпратен в САЩ през 1969г за да се слее в държавата, да стане част от нея, и да я унищожи и предаде на своето племе. За целта той трябва да смени самоличността си. Малкият Бархам приема християнството и се кръщава Барак Обама. Измисля си родословие, кенийски баща и американска майка от ирландски произход. Измисля си ново място на раждане Хонолулу, Хавай и нова рождена дата, понеже издавала, че е роден като зодия Риби а това го комплексирало и искало да бъде детето силно като любимото си животно - Лъва. За това избрал датата 4 август 1961г за свой нов рожден ден. И така той заживял нов живот като чернокожо дете в любимата му Америка.

Относно произхода му има много неизвестни факти. Най-достоверните са, че той е внук на големият нацистки водач Фюрера Адолф Хитлер. Той е син на писателя-комунист, педофил, дегенерат и извратеняк Франк Маршал Дейвис. Роденият като Бари Соеторо е пра-правнук на Анселм Саломон фон Ротшилд и пра-пра-пра-правнук на основателя на династия Ротшилд - Майер Ротшилд. Името на този индивид всъщност трябва да е Барак Бари Соеторо Маршал Дейвис Хитлер Шикългрубер фон Ротшилд.

Образование и женитба[редактиране]

Завършил университетите Харвард и Колумбийския университет със специалностите криво-право, удри на ляво и терористично дело. Запознал се с чаровната Мишел Робинсън от Чикаго, която всъщност е родена като момче с името Майкъл Робинсън и на 19 години си сменя пола. Бархам, пък на свой ред, който има хомосексуални наклонности, нищо че на 13 е станал баща за първи път, а на 24 е вече баща на петнадесет деца решава да се ожени за Майкъл, който е станал Мишел. Майкъл-Мишел и Бархам-Барак се женят и си правят две момичета, родени от акито на Майкъл и пикнята на Бархам.

Влизане в политиката и избирането за президент[редактиране]

Барак влиза в щатския Сенат на Илинойс през 90-те години на 20 век. Член е на Демократическата партия на САЩ, която е създадена от робовладелци, а техните потомци са първи борци за граждански права, привилегии и свободии. През 2004г е избран за член на американския сенат. През 2008г е избран за 44-ти президент на САЩ. Той става първият чернокож избран за президент. Освен това е и първия президент роден извън САЩ в Кения, първия (поне така се смята) гей и първия (не напълно сигурно) наркозависим и дилър на наркотици.

Неговото президентство е най-неуспешното в цялата история на САЩ. Рейтингът му на одобрение в началото на управлението му е 61%, а на неодобрение - 39%. В края на управлението му рейтингът му на одобрение се е сринал на 8% срещу 92% неодобрение. Към днешна дата одобрението за него е 0,000000000000000000000000000000%.

Напуска като насран и наебан Белия дом на 20 януари 2017г. От миризлив обор, той превръща президентството в мръсна селска кочина.

Кои са живите президенти на САЩ, когато Обама става президент[редактиране]

Започваме с неговия предшественик Джордж Уокър Буш - роден на 6 юли 1946г. Той е член на Републиканската партия. Тексаски селяндур и гащник. Военнолюбив ястреб. Обича да атакува, напада враговете си, защото е прост и простотията му е най-силното му оръжие. Кръгъл идиот и малоумник. Разхайтен и разгащен като млад. Имал безразборни връзки и безкрайни купони. Кротнал се като се оженил и станал баща и съпруг. Посредствен като ученик и студент. Завършил чрез връзките на баща си Джордж Хърбърт Уокър Буш-старши и дядо си Прескот Буш, подпомагал нацистите във Втората световна война. Не краде, защото рода му откраднал достатъчно и е подсигурен доживот. Любими хобита: стрелба с пушка, хвърляне на бомби.

Уилям Джеферсън Клинтън известен като Бил Клинтън. Роден на 19 август 1946г. Роден в село Арканзас. Член на Демократическата партия, но изобщо не е демократ, а едър капиталист и борец на едрия капитал. На всичко отгоре е незаконен син на милиардерския наследник и бивш губернатор на Арканзас Уинтроп Рокфелер - един от внуците на легендарния петролен магнат Джон Рокфелер. Смятащ се за голяма работа и тарикат. Подсъзнателно е гей и по този начин решава да прави безразборно секс с жени, млади момичета и стажантки в Белия дом. Мъж под чехъл на жена си Хилъри Клинтън - феминистка, лесбийка и наркоманка. Обича да хвърля бомби и да се оправдава със сексуалната си внамиаченост. Секс маниак и извратеняк, склонен към педофилия. Любими хобита: свири на саксофон, обича да му свирят на кларнета и кавала.

Джордж Хърбърт Уокър Буш известен като Бай Гошо Старши. Роден на 12 юни 1924г. Баща на Джордж Буш-младши. Стар идиот. Тексаски селянин и помияр. Член на Републиканската партия. От малък е свикнал на лукс, разкош и власт. Роден е да убива. Обучаван е през Втората световна война да убива всичко дето ходи на два крака. Станал политик, защото обича да лъже и мами. Тотален женкар. Обича да хвърля бомби в Близкия изток. "Любимци" са му Бен Ладен и Саддам. Любими хобита: хвърляне на бомби, пощипване по задните части на девойки. Починал на 30 ноември 2018г на 94 годишна възраст вследствие на Паркинсон, причинен от много ебане.

Джими Картър е роден на 1 октомври 1924г в село Джорджия. От дете сади и копае картофи и фъстъци. Не го е страх от работа. Може да цепи дърва, да копае в градината. Абе селско момче. Като млад е спечелил жена си, защото е карал лодка и подводница, нищо че след това били потопени. Невзрачен и грозноват. Малко е простоват. Наивен и добродушен, но въпреки това желаещ да припечели малко пари. За това влиза в политиката и става един от най-некадърните президенти. Член на Демократическата партия, но изобщо не се вписва в нея вече над 70 години, защото е религиозен, наивен, глуповат капиталист и земеделец, а не свръхбогат, хитър, лукав, комунист и терорист. Също е хвърлял бомби, но преди това е прибиван от екипа си, защото е задръстеняк и смотаняк. Най-дълго живял президент на САЩ в историята и един от най-слабите, некадърни и прости президенти.

Наследници на Обама[редактиране]

Доналд Тръмп превърна САЩ в неочаквано мирна, просперираща и стабилна държава. Спечели изненадващо изборите през 2016г срещу опасната бабичка на име Хилъри Клинтън. Чрез софтуер на изборите през 2020г Тръмп беше нечестно победен от неадекватния и изкуфял старец Джо Байдън. Байдън е номенклатурчик, педофил, сенилен, заспал и неадекватен. Едва ли ще изкара дълго време на президентския пост, защото е на 78 години, но видимата му възраст от между 81 и 86 години, както и напредналата фаза на деменция ще му попречат да изкара един унищожителен, завоевателен и деградиращ мандат.