Обектно-ориентирано програмиране

От Оксипедия

Обектно-ориентирано програмиране, или още както е известно обектно-ориентирано бездействие, е стил на програмиране. Друг такъв е процедурното безхаберие. Философията на ООБ е кодът да се раздели на малки парченца, наречени обекти, които съдържат както данни, така и функции.

Приимущества: Това спомага когато и да ви трябва някоя функция, да не можете да я извикате, защтоо не е в областта на видимост.

Друго голямо приимущество на ООБ е капсулирането. Това е похватът чрез който компилаторът протича вашият код, но никой не знае какво компилира. Вие пишете програмата и имате само слаба идея за това каков ще прави тя, когато копилаторът приключи с нея. Благодарение на капсулирането, файловете писани на по обектно-ориентирани езици, заемат дестина пъти повече място на диска, и са няколко пъти по-бавни, отколкто големи. Тук джава е отличен приемер за ефективност в превръщането на кратък и прост код в тежка и непосилна за повечето машини последователност от инструкции.

ОО езици Джава е известен като най-бързият език, характеризиран със свойството преносимост. то се изразява в това, че на каквато и машина да пренесете джава приложението, то все ще иска още памет. С++ е уж ОО език, ама не съвсем. Това е защото вафлите с халва са много важна част от животът ни. ДругиЕзициНеЗнам е не твърде ефективен, но пък универсален език. ~есто пиша на него. Написан е през 30-те години от някой от миналите векове от прочутият български програмист Хитър Петър (известен като основател на структирата данни Магаре, както и за героичната си борба с турския хакер Настрадин Ходжа Х).