Пепо Клепара

От Оксипедия

Внимание ! Посочената долу информация се отнася за реално съществуващи или съществували личности ! Ако вие сте една от тях, моля, не се обиждайте. Останалите - недейте да се подигравате в случай, че познавате някои от тези хора. Трябва също да се отбележи, че част от тези събития са измислени и плод на нечие въображение.

Пепо Клепара е знаменитост от Шумен. Живее в голям панелен блок. Пепо е голям, здрав, набит тийнейджър с девствен мустак, бичи поглед и осанка на текезесар с 30-годишен стаж. По случайност е съсед с Гошо Храчката, наречен така заради навика си да храчи през балкона на 12-тия етаж, често върху нищо неподозиращите деца на площадката долу ("Мамо, един чичко в зелен анцуг ме наплю !").

Пепо има ужасния навик да си събува панталона и да се пързаля по парапета цели 12 етажа само по мръсните си, потни долни гащи. Следователно ако слизате надолу и се хванете за парапета, не се учудвайте ако ръката ви замирише на мухлясала питка с привкус на уиски или на използван конски памперс. Често носи потник с емблемата на "Светкавица Търговище" и заедно с нея няколко петна от домашна лютеница. Свири на детски акордеон.

Отличава се в училище с високата си дисциплина. Докато всички правят упражненията си и ги приключват с "Госпожо, приключих" и вдигнати две пръстчета, Пепо винаги е първи - защото изобщо не почва, и произнася запазената си марка "Госпожо, ебал съм ти майката !" (с вдигнато едно, средно пръстче). По физкултура мачка всички на футбол (буквално) и затова на отборната му тениска няма номер, а пише просто "катил". Пепо е измислил и революционна тактика / церемония, с която си гарантира вкараните голове. Той си обува бутонките, намира най-близката купчина конски лайна и нагазва в тях. След това активно дриблира с топката по време на игра, и стреля. Вратарят би трябвало да се погнуси от лайната, а в случай, че все пак хване топката, всички ще го накарат после да си бръкне в носа с тази ръка и в крайна сметка да си оближе пръстите. Церемонията с лайната, както и навика му да играе само по миризливите си потни долни гащи, му изкарват прякора "Гол Майстор".

Пепо Клепара е заклет фен на Азис.