Правила на Клуб Пясък

От Оксипедия

Правилник на клуба. Ако ще членувате, прочетете го!

Забрани[редактиране]

0. В клуба се забранява обиждане, злодеяние, престъпление, жестокост и предателство. Наказанието е изключване.

1. Забранява се двуличие и отказ на правата, отговорностите и забавлението. Налага се забрана на достъпа до пясъка, люлките и пързалката.

2. Забранява се ползването на зли неща, предмети и емоции от всякакъв вид на лошотия. Наказанието е забрана за ползване на фитнес - клона.

3. Не е позволено викането на родител за "да се справи с клуба", ако детето само е виновно и не признава това:; наказанието е война.

Отговорности[редактиране]

0. Да се помага на всяко същество в беда, да му се осигури нужната помощ[на съществото] и да се унищожи всякакъв враг, който пречи... .

1. Да се погребват счупените играчки в пясъка, както следва: Да се издълбае ров до мокрия пясък и да се облицова със смес от пясък и кал...(да е калообразна каша) Да се постави играчката с дарове, ако има...(да се сложат открити в пясъка камъчета, мъниста, клечки, за да бъде хубаво) Да се затвори плътно със смес [от пясък и кал] и да се държи далеч от зли ръце. Ако играчката е вече изхвърлена, да се вземат камъчета и да се наредят във формата на даровете, играчката...(да са хубаво направени)Да се поръси с пясък, където последно нещата са се докосвали...(дори и щипка)Единствено изключение се прави за клечките, взимат се клечки, наръсват се с [последния, до който е имало допир]пясък. Да се бележи мястото с клечка.

2. Правилото за насекомите е същото.

  • 2.1. Буболечката да се сложи в дупка, дълбока два сантиметра и дълга според дължината й.
    • 2.1.1. За по-едрите насекоми да се използва дупка с дълбочина 5 сантиметра.
      • 2.1.1.1. Да не се ходи по гробовете на буболечките.

3.Да се гонят злобари, да се има голямо въображение, да се свалят топки от дърветата.

Задължения[редактиране]

0. Да понасяме различните.

1. Да се помага в случай на опасност и беда.

2. Да имаме доверие на другите от клуба.

Права[редактиране]

0. Да се забавляваме!

1. Да сме свободни.

2. Да се пишат приказки.

3. Да сме щури и с развинтено въображение.

Правила[редактиране]

0. Да сме добри.

1. Да спазваме правилата!!!

Други[редактиране]

Как можем да унищожим забраните, наложени ни?

Пред целия клуб лидерът провежда разговор с провинилия се. Има свидетели. Провинилият обещава, че ще се поправи и че няма да прави повече злодеяния. След изгонване искащите да се запишат наново не са толерирани като новодошлите. Те се поставят на изпитателен срок месец, без да го знаят. След това забраната се унищожава и/или детето се връща към клуба.

Екстри

Уреди за игра и фитнес. Приятели. Въображаеми приятели. Играйте си с тях, можете да осиновите тяхно копие. Можете да оставите измислен приятел. Имаме копия на всички фантазни приятели по света, които не са оставени. Всички мои и оставените са тук.

Как да се запишем?

Записванията стават навсякъде. Ключови думи: здравей, ще ме запишеш ли на клуба си? Как се казваш? Искаш ли да сме приятели? Изпитателен срок - седмица. Ще получите значка. Също така моля да не се правите на привидно добри, а да не сте. Един ден всичко се разбира и тогава ще бъдете изключени от клуба. Ние ви наблюдаваме поведението преди да сте поискали да се включите и преценяваме дали можете да участвате.

За участващите:

Можете да се издигнете до ниво помощник-лидер, но не с дълбаене на миши или котешки тунели в пясъка, а с доброта. Но ако го правите нарочно, за да се извисите, ще бъдете изгонен/а.

Йерархия:

Лидер

Помощник-лидер

Приятели

Моля, не се чувствайте потиснато от правилата. Просто се забавлявайте, без да наранявате другите - и всичко ще бъде наред. Ако нараните някой, без да искате - извинете се. Нищо няма да ви направим, само ще ви предупредим да сте по-внимателни. Бъдете щастливи в нашия клуб, където можете да намерите много приятели!

От създателката и лидер на клуба