Рижко Рижкошишков Атанасов

От Оксипедия
  • ВНИМАНИЕ! Това не е истина. Написано е само като шега със съществуващото животинче.

Рижко е рижав котарак, дошъл от нечий котешки гъз.

Ранни години[редактиране]

Пишко(опс... Рижко) се ражда путкачен (друга дума за откачен). Има сини очи, които после се променят на бледозелени. От малък прави откачени неща, например да си напъха уран (елемент) в задника или да катери езера(това пък какво е?!). Та последвалата пръдня затрива два небостъргача в Америка, кара Слънцето да повърне (и оттам глобалното затопляне), създава земетресение с десета-двайста степен по скалата на Рихтер, симулира супервулканско изригване и предизвиква ядрена зима. Горкият котарак, трябваше да се изсере на полигона. Добре, че фея предотврати възможния апокалипсис (случи се на 21. 12. 2012г.). Колкото до катеренето на езера, добре, че Рижко е добър плувец.

Кулите-близнаци[редактиране]

Когато котаракът е на половин година, си натъпква уран в задника (тъп експериментатор) и пърди с всичка сила тъкмо когато зяпа през терасата. Пръднята му набира светлинна скорост, отива назад във времето и две парченца се забиват в кулите. В последствие небостъргачите рухват.

Живот[редактиране]

Тоз луд котак си е жив и до днес. Оставя разни поколения на котките, та има една шантава Марта, що планува да си напъха плутоний или нептуний в задника, та да затрие всички сгради по света. Има и един луд Дафъни (все рижкови деца), що мисли да изкачи връх Облак (ще съществува след 250 милиона години и ще е висок 10 000 метра). Мърчо планува да наводни земята с Пикня, Стела иска да изстреля всичко в Космоса с пръдня от уран, а Аквамарин планува да намери минерал Акварин.
Във филмчето "3-те "К"", Рижко е приятел с Кометата Пръц и Ледената Кула. Той и кулата са реално съществуващи личности, докато Пръц е измислена? Рижко има зелен костюм на Силата На Доброто със златни кантове. На гърдите си има стилизирана златна котешка глава, на която пише "СР" - съкращение на Супер Рижко.

Открития[редактиране]

  • Ако някой сбърка с 2 сантиметра, може да бъде лайно.
  • Ураневите пръдни рушат небостъргачи.
  • Феите могат да предотвратят апокалипсис.
  • Раните на носа оставят белези (пробвано върху мен).
  • Съществува катерене по езера.
  • Слънцето е живо и може да повръща.
  • Луд котарак и нормална котка имат шантави деца.
  • Луд котак+луда котка = откачено котенце.
  • След време обликът на Земята ще се промени.

Авторски коментар[редактиране]

Рижко, моят котарак, е доста луд и като нищо може да оставя белези по лицето ми уж само на игра. Та тоз котарак обича да се надвесва на терасата и да виси на нея (на два пъти едва не падна). Иначе, туй за урана, катеренето на езера и подобни глупости, са авторски измислици, за да осмея лудия си домашен любимец.