Рижко Стайл

От Оксипедия

"Мъркай, Рижко стайл" е неизвестна пародия на Gangnam style.

Сюжет[редактиране]

Всичко започва в очилото на един рижав котарак със сини гащи /Рижко/. След това камерата постепенно се отдръпва, в кадър влиза и една рижава котка /Рижика/ със синьо-зелена рокля. Става ясно, че животните лежат на хавлии на плажа във Варна. Котките си въртят главите заедно. Котката пее, а котаракът мяука. После в кадъра влизат и калико и черна котки на люлките отзад. Появява се още едно калико коте - Блейз. То стои до Рижика с ръце на кръста.

След това можем да видим Рижика да върви по нещо като подиум, но с красива тюркоазена бляскава рокля. Прилича на снежна кралица. От двете страни са насядали котки и я гледат. Рижика пее.

В следващия кадър можем да видим отново Рижика и Рижко на плажа, а пред тях Блейз танцува.

После Рижика танцува и пее заедно с Риж и Пух на лодка. Там е и Рижко. Разразява се страшна буря, падат мълнии по палубата, но Рижика и Рижко си пеят и танцуват, сякаш нищо не се случва.

На припева бурята продължава да беснее, но всички, напук на побеснелите мълнии, танцуват.

През втория куплет Рижика и Рижко танцуват. Зад нея има също рижави котки, които също танцуват. Между котките и Рижика са Риж (не Рижко) и най-високия небостъргач на света, който неизвестно как се е смалил до котешки размер, появили му са се и крака, ръце и лице. Риж бута оживялата кула, тя пада на земята, напуква се и става на прах. Тогава към Рижика, Рижко, Риж и другите котки се втурва тълпа побеснели ангорски котки, предвождани от една котка с пълна хетерохромния. Рижковците се качват на лодката, появява се географска карта и една лодчица с танцуваща рижа котка отива до Шанхай.

После се "отваря" един ураган, а в окото му-една сива тигрова котка, Рижко и Рижика. Ураганът се "затваря".

След това е показан хавайски плаж. Рижика не е в кадър, макар и да пее. В кадър са само Рижко и Рижкана-Лава (чисто рижа котка).

На третия куплет е нощ в Ню Йорк. Рижика и Рижко сякаш разговарят с рижава котка в костюм на Фрийдъм Тауър. На заден план са котки в костюми на различни небостъргачи. После танцуват. Има много фойерверки. КРАЙ!

РИЖКОВЦИ OVERLOAD!!! МНОГО РИЖАВИ КОТКИ БЕ!!!

Текст[редактиране]

Тъй, сега, текста няма да ви го кажа, защото ме е страх някой да не го открадне. Като го откраднат, какво ще пея после, а?

Пускане в Интернет[редактиране]

"Рижко стайл" ще бъде пуснат в Интернет след много малко геоложко време (под много малко геоложко време да се подразбира 1 млн.г.).