Ръткийска космическа програма

От Оксипедия

РКП изстрелва мравки в космоса (е де, в небето) на 4 метра височина. Ракектите са три вида:

  • Ластикови
  • Хвърляльови
  • Люлкови

Ластикови[редактиране]

Изстрелват на най-голяма височина. Трудни за направа. Рядко има неуспехи. В момента ластиковата ракета Звезда 1 е в строеж. Направата й бе възложена на Хръткия, но какво човек може да очаква от няколко кучета? Изстрелването трябваше да се състои на 4 април 2012 година, но не се случи поради скъсване на главния ластик и бе отменено за 4 април 2013 година в 7:30 сутринта. Зад борда стои мравка - пилот от мравуняк Зора. Трябваше да се случи на територията на Хръткия. Ластиковите ракети са красиво изписани и изрисувани хартиени кутийки.

Ракетата е успешно изстреляна. Достигна 13 метра. На връщане се блъсна в пеперуда. Двете насекоми са пострадали. Няма опасност за живота им.

Хвърляльови[редактиране]

Много просто. Взимате една мравка в ръка (или в хартиена кабинка, за да не ви нахапе тази малка гадинка) и я мятате във въздуха. Регистрирани са 1234567890 такива полета.

Люлкови[редактиране]

Главно за изстрелване на божикравички. Авариите са чести. Бръмбарът излита в дъга настрани при слабо залюляване и достига височина от метър и половина. При изправност излита нагоре при височина до 3 метра.

За чий х*й да правим космически полети?!?!?![редактиране]

Космически полети се правят за забавление, за научаване на повече неща, за изучаване издръжливостта на мравките и за да сме щастливи.