Слокощица

От Оксипедия

Слокощица (Слокошница) е центъра на Мултивселената, което явно е село някъде в Западна България. То се намира в община Кюстендил, Област Кюстендил, както вече ви е ясно - България, Европа, Земя, Слънчева система, Млечен път, 18 Вселена, трета Черна дупка. Там е разположено и Коренището на неформална Шопландия, откъдето започва своя лирически епос с елементи на барбаризъм - Шопландския боец, защитник на доброто и злото и пръв приятел на Конституцията и на Джагата от провинцията (село Фролош, близо до с. Стоб), диктатор 2-ро поколение, живеещ в къща с форма на отворен тесаракт, с дименсия на основата - правоъгален квадрат с неправилна форма, на кратко - тригонооптичен косуноъгълник. 50% от поминакът на локалните божества там са в производството, а останалите 50% - в консумирането на Кюстендилска Плодовица.

География[редактиране]

Село Слокощица се намира в полите и чорапите на Осоговската планина.Селото е в непосредствена близост до (нитро)село или предградието му - Кюстендил, по-малко от километър дели китното селце от ж.к. "Герена" (Orange County) - квартала и черешарника на бъдещето. В близост се намират гигаполисите Горно Уйно, населяван предимно от жени, и Долно Уйно, където те са в дефицит.