Суматра(въображаем приятел)

От Оксипедия

Суматра е въображаем приятел, който изглежда като човек, но може да се превръща на фея. Нейните магически сили са огънят и пирокластичните потоци. Суматра също така може да създава и доста силни земетресения.

Външен вид[редактиране]

Суматра е безсмъртната вечномлада принцеса на Огненото Измерение. Нейната коса е черна(но при едно от висшите магически нива има лилави кичури) и очите й са тъмносиви.

Пленена от шахматните фигури[редактиране]

Суматра е била сметната за опасна от шахматните фигури, живеещи в стъкления небостъргач, въпреки, че нищо не им е правела. Белият шахматен цар я затваря в пирамида. Суматра се опитва да разбие стените на пирамидата. Тогава е с първата трансформация-всичко по нея е черно, с отблясъци. Вулкана обаче освобождава Суматра и Суматра става една от най-добрите приятелки на Вулкана и втората по сила в Клуб Бедствие. Вулкана обеснява на шахматните фигури, че Суматра не е опасна и оттогава фигурите са й едни от най-добрите приятели.

Битка с дракона[редактиране]

На дракона не му повлияват огнените атаки на Суматра и затова Суматра използва задушлива горещина, за да го победи.

Списък с магиите[редактиране]

  • Огнен щорм
  • Пирокластична фантастика
  • Топлинна вълна
  • Вулканична буря
  • Плинийска ерупция
  • Огнен лъч
  • Див пожар
  • Огнен гняв
  • Земна ярост

Любопитни факти[редактиране]

  • За разлика от огнените й сили, Сумара има кротък и спокоен добър нрав. Обича да е на светли места-подобно на Кристъл тъмнината изцежда силите й.
  • На Земята Суматра е осеян с вулкани остров в Индонезия и е шестият по големина остров.