Супер Божикравички

От Оксипедия

Супер Божикравички или Супер Божикрави е детски анимационен сериал, чиято премиера ще бъде на Котколандия и на всичките й 163 луни на 38 зекбембври 3026 година по Канал Рижко. Този сериал ще има много сезони, като всеки от тях ще е с по 50 епизода. Епизодите ще излязат по двойки в 18:00 местно време и ще има повторения. Няма смисъл да чакате на Земята за този детски филм - той ще бъде само на Котколандия и на луните й (но все пак можете да помолите Вулкана да Ви вземе на Котколандия). Много е очакван и една от причините е, че Вулкана лично ще озвучава премиерната песен. Друга причина е, че близначката на Вулкана-Лава, ще озвучи божата кравичка Мая, единствена в групата на Седемте Божикравички със способността да лети. Ще излязат и играчки на божите кравички от филма, както и лунапарк, наречен Буболенд. Буболенд ще е нещо като вариант на Дрисниленд, Дисниленд и Мравколенд. Там децата ще могат да видят любимите си герои от филмчето. Също така има и миниатюрни копия на всички атракциони, на които децата могат да оставят домашните си любимци - буболечки, божи кравички да се веселят също като тях.

Какво е Божата Кравичка[редактиране]

Това е малко насекомо, което не хапе, но е леко отровно (Пиш... опа, Рижко е ял тези крави и после го е болял корем) и има черно-червена окраска, елипсовидно, с триъгълна глава.

Сюжет[редактиране]

Божите кравички са седем. Те се борят срещу злини, затапват вулкани... Накрая намират едно голямо зло, отговорно за всичко това, и го побеждават. Имат приятели, които им помагат. Всичките буболечки са различни, имат различни хобита, различно ниво на интелект, но всички са с добри сърца и са много честни, добродушни и добри. Сериозни са, никога не са въздушни, особено, когато някой се нуждае от тях. Не са непукисти, не са и досадни. Хранят се с липови зърна.
В сезон 1 действията се развиват на Котколандия, в сезон 2 - в Космоса, с цел битка срещу астероиди и опазване на Коте, а сезон 3 - на Земята. Сезоните не са само три, повече са.

Екипът на божите кравички[редактиране]

Мая - женска божикравичка. Единствена в групата, която може да лети. Най-умна, амбициозна и грижовна. Никога не се предава. Обича да играе шахмат. Харесва химията. Това е от огромна полза. Идеален стратег. Има роднини, живеещи на най-високото дърво на Котколандия. Озвучена от Лава Кити Сити (+още 13 имена).

Глу Пак - мъжка божа кравичка, която е най-глупава, но не е чак идиот, само малко. Обича търченето и е много силна. Добродушна е, но не е умна. Мисли си, че Котколандия се върти около всичките си 163 луни и около котколандското слънце (Немезида). Не разбира обаче как Котколандия сварва да обиколи всичките тези много (164) небесни тела, много нещо. Прекалено глупав е, за да се замисли. Също така мисли, че Котколандия се върти около оста си, заради колите, които се движат по нея. Забавен е, но понякога уцелва верния отговор при решаването на загадки. Затова той е повече от нужен към групата. Озвучен от Рижко Рижкошишков Атанасов.

Паралеплонгидитлопи - или накратко Лопи. Мъжка божа кравичка. Невероятно умна. Когато са го питали как иска да се казва, когато е бил малък, е казал "Паралеплонгидитлопи". Не е можел да говори, когато се е кръстил , пък и да е можел, било са само глупости. Пише приказки, рисува, свири и играе шахмат. Озвучен от Мяук Мърлуа Мъррр.

Кристал - женска божа кравичка, която е много красива и се облича много добре - с две думи, много е стилна. Страхува се от височини. Също е умна. Не е суетна. Обича шоколада, рисуването и писането на стихотворения. Има лек, мек, тънък, меден гласец. Известна певица е. Стреля с лък много добре. Има огнена душа и е амбициозна като Мая. Никога не би се предала. Върви само напред, без да отстъпва. В това се крие тайната на успеха й, но това е също причината за най-големите й грешки. Езикът й е остър като бръснач и нищо не таи - каквото има да казва, го казва на мига, без да крие неща за човека, с когото говори. От друга страна, пази тайни много добре. Харесва геологията и вулканологията, знае много полезни неща за вулканите, които много често са от полза. Озвучена от Сити Кити Сити.

Марта - женска божа кравичка, леко срамежлива

Още не е довършена тази част!

Поука[редактиране]

Това филмче е много ценно. То показва различни видове характери, както и техните слабости. Научава гледащите го на много неща. Изключително ценно.