Топче

От Оксипедия

Топчето е сфера, чийто радиус е до 5 см. По-големите са детски играчки, а по-дребните се използват за други работи, слагат ги в дезодорантите например, с цел съставките да се разбъркват по-добре при разклащане.

Топчета, истории и герои[редактиране]

Топчетата обичат да подскачат(силиконовите). Те също така обичат да се врат на гъза на географията, например на тавана, под леглото или в канала и да хващат паяжини.
Известна легенда е тази за топчето Топи. То напуснало играта си, за да пътешества по света. Много днешни топчета от най-различни шантави игри се опитват да му подражават, но повечето не са успели да направят околосветско пътешествие. Просто се губят из канализациите, моретата, таваните и сметищата(попадат там, след като паднат в някой контейнер за боклук).
Топчета се използват за игра на котбол.

Топчета при животните[редактиране]

При мъжкото на котката, котаракът, натурално се срещат по две топчета под опашката. Техният диаметър при възрастните котараци варира между 1-2 сантиметра. Те не са за игра, а служат на животното. Често котараците си ги чистят, за да си доставят удоволствие. Не се опитвайте да ги вземете - ако оцелеете, то ще бъдете издрани и обезобразени. Също така котараците не трябва да бъдат ритани по топчетата - има опасност да станат стерилни.