Фрийдъм Тауър

От Оксипедия

Най-високият небостъргач в Лилавото полукълбо - висок е едва пет сантиметра! На английски често се среща като Freedom Tower или One WTC.

Как всичко започнало[редактиране]

На небето една пеперуда си играла с чаша. Духнал вятър и чашата паднала. Ударила се в три самолета, осем звезди и две чайки, и докато достигне земята, така се усукала, че на нищо не заприличала. Хората обаче я харесали и я сложили да краси града, (за)щото след като кулите-близнаци рухнали, всичко замязало на гъз.

Простотии и мании[редактиране]

След като кулата цопнала в Ню Йорк, дошъл лунапарк. Тя имала слабост към въртележки и високоскорстни влакчета и се втурнала към един ролъркустър. Хората се разпищяли и разбягали. Една гарга(оприличена на орел), дошла кой знае откъде, тряснала кулата в лицето с юмрук. Сградата се разквичала и се втурнала назад. Върнала се на мястото си и повече не посмяла да прави глупости. Оттогава символът на САЩ е орел.

Замръзналото кулство(FREEzen) на Дрисни[редактиране]

Филм, в който FREEdom tower заема главна роля на ледена кралица. Не са били нужни спецефекти за снежните магии на кулата, тъй като една добра фея дава ледена дарба на Фрийдъм Тауър, за да не сподели съдбата на Кулите - близнаци, да се пази от бъдещи атаки на терористи. През цялото време обаче картината е ужасна, тъй като кулата без да иска замразява една от камерите.
Кулство е град с много небостъргачи.

Супергероиня[редактиране]

Фрийдъм Тауър е известна американска супергероиня под името Ледена Кула. Тя защитава града си с вълшебните си ледени сили. Нейните най-добри приятели са Супер Рижко и Кометата Пръц. Тя има като супергеройски костюм четири лазурни гривни със златни кантове и златно изображение на кула на гърдите си, на което пише „ЛК“ - съкращение от Ледена Кула.
Преди деня на откриването си е имала водни сили името й е било Океана, но точно в деня на откриването си се извива магична виелица и една мълния удря кулата(мълнията е била омагьосана от гореспоменатата фея - по принцип за една ледена стена е по-вероятно да спре самолет от воден стълб) и силите на кулата стават ледени - просто стават по-студени, защото ледът е замръзнала вода.
В котколандското филмче „Лед и Вода“ кулата намира заедно с приятелите си вълшебен планински кристал, с който може да прави магията си ту ледена, ту водна.

На къмпинг[редактиране]

Кулата и още няколко небостъргача решили да отидат на къмпинг. По пътя тя се спънала в една релса, после я прегазил влак, след което я размазал метеорит, а накрая я блъснала крава. От всичко това формата й се оправила и станала такава, каквато я познаваме днес.

КРАЙ

П. С. Моля, Фрийдъм Тауър да не се обижда. Това е като шега, кулата си е красива, все пак не може да чете, не е човек, ама все пак...